CZY MOŻNA ŻYĆ BEZ OPEKI CHIROPRAKTYCZNEJ? Bóle kręgosłupa i głowy, parestezje nazywane przez pacjentów drętwieniem oraz mrowieniem w kończynach górnych i dolnych oraz inne problemy zdrowotne mogą być spowodowane przez zmiany strukturalne w kręgosłupie.

"Oczywiście człowiek może żyć bez opieki chiropraktycznej tylko, jakim kosztem?"

Od wczesnych lat naszego życia często siedzimy przez długi czas na nieodpowiednim podłożu, które jest zazwyczaj miękkie tj. meblach typu fotel czy kanapa, które powodują skrzywienie i rotowanie elementów miednicy, a to prowadzi do dolegliwości dolnego odcinka kręgosłupa przez pacjentów nazywanym bólem krzyża, czy "korzonkami". W miejscach pracy siedzimy nie zawsze na ergonomicznych krzesłach, co przyczynia się do przeciążeń kręgosłupa.

Zdrowe, zadbane stopy!

Kiedy nadchodzi okres pokwitania, w którym to rozrost kości mięśni i ścięgien, które tworzą układ ruchu, jest przyśpieszony nie jesteśmy świadomi jak istotna jest wtedy opieka chiropraktyczna, aby zapobiec zniszczeniu aparatu ruchu spowodowanym poprzez w/w przeciążenia. Dla człowieka, okres rozwoju, jest najwłaściwszym okresem rozpoczęcia opieki chiropraktycznej, która nie tylko eliminuje szkodliwe przeciążenia z aparatu ruchu, ale przede wszystkim edukuje jak żyć, aby zapobiec powstawaniu dolegliwości układu ruchu m.in. skoliozy, czyli skrzywieniu bocznemu kręgosłupa.

Niektóre kontuzje sportowe pozostawiają trwałe skutki zaburzające czynności aparatu ruchu i mogą być powodem takich dolegliwości jak rwa kulszowa, ramienna, bóle stawów obwodowych, migrenowe bóle głowy i inne. Pracujemy dłużej i bardziej intensywnie, wynikiem czego nasz aparat ruchu, (kończyny górne i dolne, miednica, kręgosłup i czaszka ), zaczynają nam dokuczać. co początkowo objawia się jako ogólnie odczuwana sztywność i zmniejszony zakres ruchów, później pojawiają się ostrzegawcze, ale jeszcze krótkotrwałe bóle w rejonie krzyża, albo karku. Ignorowanie tych ostrzegawczych sygnałów dekompensacji układu ruchu prowadzi najczęściej do nagłego, silnego ataku bólu, po którym nie możemy się już wyprostować, a często kończy się ono kilkudniowym wymuszonym pobytem na podłodze w pozycji leżącej. wróć >>

ecoslim opinie
Schudnij teraz!